Opleidingsportaal
Nog geen profiel?Maak hier uw profiel aan >>
Doelstelling Tijdens deze workshop van een halve dag leert u hoe u uw professionele Facebook- en LinkedIn-pagina optimaliseert voor zakelijk gebruik. U leert hoe uw klanten waardevolle tips te geven, hen informatie te verstrekken over nieuwe producten en diensten, marktontwikkelingen … Kortom: hoe u via sociale media uw omzet kunt verhogen en uw concurrenten een stap voor kunt zijn.
Inhoud
Aan de hand van praktische voorbeelden illustreert docent Tom Staelens, digitaal marketeer bij GFP, waarom het belangrijk is voor bank- en verzekeringskantoren of -makelaars om aanwezig te zijn op socialemediaplatformen. Hij licht toe welke platformen het kantoor veel dichter bij de klant brengen dan de klassieke website en hoe ze ervoor zorgen dat uw kantoor beter zichtbaar is en kan worden gevonden. U krijgt ook een inzicht in de voordelen en valkuilen van het gebruik van sociale media voor klantenbinding.
Welke onderwerpen komen nog aan bod?
Docenten
Tom Staelens - GFP Coach en trainer Social Media en Marketing
Van 2008 tem 2017 heeft Tom in verschillende bedrijven de functie gehad van Digital Marketing Manager waar hij verantwoordelijk was voor de volledige opzet en opvolging van de communicatie via verschillende social mediakanalen. Vanaf 2017 is Tom zelfstandig consultant en adviseert hij KMO's in de opzet en het beheer van hun social media communicatie. Sinds 2018 is hij binnen GFP trainer en coach Social Media voor bank- en verzekeringskantoren.
Pedagogische aanpak
GFP Live Seminar - Klassikale praktijkgerichte workshop vol met tips & tricks aan de hand van powerpointpresentatie.
Vereiste voorkennis
Geen
Duur
Sessie van 4 uur met pauze
Opleidingspunten of -uren
FSMA Bank (500026 AB): 0 opleidingspuntenFSMA Verzekeringen (500026 AB): 0 opleidingspunten
Hulp nodig?
Neem contact op met Ilse - Program Manager Training Institute via ilse@gfp.be of via +32 (0)2 808 21 18
Portaal verlatenTerug naar de GFP-website >>
Tel. +32 (0)2 808 21 18 - Email : training@gfp.be