Opleidingsportaal

Nog geen profiel?
Maak hier uw profiel aan >>

  • Home Portaal
  • Uw bank- of verzekeringskantoor boosten met Facebook en Linkedin

Uw bank- of verzekeringskantoor boosten met Facebook en Linkedin

  • 16/12/2019
  • 13:30 - 17:45
  • Officenter Geel
  • 20

Registration

  • Indien u lid bent van BZB
  • Indien u lid bent van FVF
  • Normale bijdrage

Klik op 'Register' hieronder om u in te schrijven

Doelstelling

Tijdens deze workshop van een halve dag leert u hoe u uw professionele Facebook- en LinkedIn-pagina optimaliseert voor zakelijk gebruik. U leert hoe uw klanten waardevolle tips te geven, hen informatie te verstrekken over nieuwe producten en diensten, marktontwikkelingen … Kortom: hoe u via sociale media uw omzet kunt verhogen en uw concurrenten een stap voor kunt zijn.

Inhoud

Aan de hand van praktische voorbeelden illustreert docent Tom Staelens, digitaal marketeer bij GFP, waarom het belangrijk is voor bank- en verzekeringskantoren of -makelaars om aanwezig te zijn op socialemediaplatformen. Hij licht toe welke platformen het kantoor veel dichter bij de klant brengen dan de klassieke website en hoe ze ervoor zorgen dat uw kantoor beter zichtbaar is en kan worden gevonden. U krijgt ook een inzicht in de voordelen en valkuilen van het gebruik van sociale media voor klantenbinding.

Welke onderwerpen komen nog aan bod?

  • De verschillende social media platformen en welke zijn interessant voor een bank- en verzekeringskantoor
  • Hoe social media inzetten als deel van je communicatie naar prospecten en klanten
  • Hoe kan ik ervoor zorgen dat social media mij helpt in de verkoop van polissen
  • Op welke correcte manier post ik berichten op mijn social media
  • Wat is de zin en onzin van volgers en likes
  • Hoe uw bestaande bank- en verzekrringsklanten kunnen zorgen voor nieuwe klanten via social media
  • Hoe je via social media jouw kantoor kan onderscheiden van de concurrentie

Docenten

Tom Staelens - GFP Coach en trainer Social Media en Marketing

Van 2008 tem 2017 heeft Tom in verschillende bedrijven de functie gehad van Digital Marketing Manager waar hij verantwoordelijk was voor de volledige opzet en opvolging van de communicatie via verschillende social mediakanalen. Vanaf 2017 is Tom zelfstandig consultant en adviseert hij KMO's in de opzet en het beheer van hun social media communicatie. Sinds 2018 is hij binnen GFP trainer en coach Social Media voor bank- en verzekeringskantoren. 

Pedagogische aanpak


GFP Live Seminar - Klassikale praktijkgerichte workshop vol met tips & tricks aan de hand van powerpointpresentatie.

Vereiste voorkennis

Geen

Duur

Sessie van 4 uur met pauze

Opleidingspunten of -uren

FSMA Bank (500026 AB): 0 opleidingspunten
FSMA Verzekeringen (500026 AB): 0 opleidingspunten

Hulp nodig?

Neem contact op met Ilse - Program Manager Training Institute via ilse@gfp.be of via +32 (0)2 808 21 18

       

CONTACTEER ONS

Vragen over een opleiding?
Global Financial Platform

Office Center Tribes Brussel 
Louizalaan 279
1050 Brussel

Tel. +32 (0)2 808 21 18 - Email : training@gfp.be